ԵՐԵՎԱՆ, ՕԳՈՍՏՈՍԻ 10, 24News
Ճապոնական Nissan ավտոարտադրողի ներկայացուցիչները ցուցադրել են ավտոմեքենայի նոր ներկ, որն անդրադարձնում է արևի ճառագայթները և այդպիսով նվազեցնում է ջերմային էներգիայի ազդեցությունը մեքենայի թափքի և սրահի վրա։ Ընկերությունը կարծում է, որ դրանց զարգացումը վարորդներին թույլ կտա ավելի քիչ էներգիա ծախսել օդորակման համակարգերի վրա, ինչը կնվազեցնի էլեկտրակայանի բեռը և կբարձրացնի հարմարավետության ընդհանուր մակարդակը։
Շոգ օրերին շատ վարորդներ բախվում են տհաճ իրավիճակի, հատկապես հարավային երկրներում, որտեղ ամռանը օդի ջերմաստիճանը կարող է բարձրանալ 40°-ից: Խոսքը արևի ուղիղ ճառագայթների տակ կայանված մեքենայի ուժեղ տաքացման մասին է։ Այս դեպքում այն այնքան է տաքանում, որ դռան բռնակին դիպչելը կարող է իրական այրվածքներ թողնել։
Տաքացման հիմնական սպառնալիքը վնասն է առողջությանը: Եթե դուք կարճ ժամանակով մնաք կողպված մեքենայում շոգին առանց օդորակիչի, դուք կտուժեք ջերմային հարվածից։ Բացի այդ, ուժեղ տաքացման դեպքում մեծանում է ճնշման տակ հեղուկներ կամ գազեր պարունակող ցանկացած տարայի պայթյունի վտանգը՝ բարձր գազավորված ըմպելիքներով պլաստիկ շշեր, կրակայրիչներ, աերոզոլներ: Ծայրահեղ շոգին արևի տակ մնացած մեքենայի սրահում սրվում են տհաճ «սոսնձի» և «պոլիմերային» հոտերը։ Երբ տաքանում են պաստառագործական նյութերը դրանք սկսում են ակտիվորեն արտանետել թունավոր գոլորշիներ, որոնք բարձր կոնցենտրացիաներում վնասակար են մարդկանց համար:
Շատ հետազոտողներ երկար ժամանակ աշխատել են ավտոմեքենայի համար պաշտպանիչ ներկ ստեղծելու վրա՝ սառեցնող էֆեկտով, որը կօգնի «սառեցնել» մեքենան: Nissan հետազոտական կենտրոնի ինժեներները մշակել են այդպիսի ծածկույթներից մեկը: Նոր ներկում օգտագործվում է «ճառագայթային սառեցման» սկզբունքը և պարունակում է մետանյութեր, որոնք օգնում են ավելի արդյունավետ կերպով անդրադարձնել արևի ճառագայթները:
Տեխնոլոգիայի էությունը հատուկ կոմպոզիտի օգտագործումն է, որը բաղկացած է հատուկ միկրոկառուցվածքով երկու տեսակի մասնիկներից, որոնք արձագանքում են լույսին: Առաջին տեսակն արդյունավետորեն անդրադարձնում է ինֆրակարմիր ճառագայթումը, որն հանգեցնում է մակերեսի ջերմաստիճանի բարձրացում։ Երկրորդ տեսակի մասնիկը ստեղծում է «էլեկտրամագնիսական ալիքներ», որոնք, ըստ Nissan ներկայացուցիչների խոսքերով, հակադրում են արևի ճառագայթներին և էներգիան ուղղորդում մեքենայի թափքից ետ դեպի շրջակա միջավայր:
Սառեցնող էմալը ներկայումս փորձարկվում է Nissan NV100 ֆուրգոնների վրա, որոնք շահագործվում են All Nippon Airways-ի կողմից Տոկիոյի Հանեդա օդանավակայանում: Արդեն կան առաջին արդյունքները: Նոր ներկը շոգ օրերին իջեցրել է մեքենայի թափքի մակերեսային ջերմաստիճանը 12 աստիճանով, իսկ սրահի ներսում՝ հինգ աստիճանով։ Մասնագետների կարծիքով՝ դա հնարավորություն է տվել նվազեցնել օդորակման համակարգի և էներգաբլոկի բեռը:
Ըստ Naked Science առցանց հրապարակման, Nissan հետազոտական կենտրոնի կողմից մշակված ներկի ծածկույթի հաստությունը մոտավորապես 120 միկրոն է, ինչը մոտավորապես վեց անգամ ավելի հաստ է, քան ժամանակակից ավտոմոբիլային արդյունաբերության մեջ օգտագործվող սովորական ավտոմոբիլային ներկը: Այսպիսով, ներկը զանգվածային արտադրության մեջ մտնելուց առաջ Nissan-ը պետք է միջոց գտնի նվազեցնելու դրա հաստությունը՝ պահպանելով արդյունավետությունը:
--00—ՅՄ