ՔՊ-ն քննարկում է «Այո»-ի բրենդինգի մրցույթը հաղթած տարբերակի շուրջ ստեղծված իրավիճակը

ԵՐԵՎԱՆ, ՓԵՏՐՎԱՐԻ 26, 24News   

ԱՅՈ

«Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության հանրային կապերի համակարգող Վահագն Ալեքսանյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է․ 

«Ընկերներ, հարկ եմ համարում հայտնել, որ քննարկում ենք «Այո»-ի բրենդինգի մրցույթը հաղթած տարբերակի շուրջ ստեղծված իրավիճակը։
Որոշում ունենալուն պես կհայտարարենք»։

«Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության դրամահավաք-երեկոյի ընթացքում հաղթող ճանաչված «Այո» քարոզարշավի լոգոն նման է 1991 թվականի թերթում տպագրված լոգոյին, ինչը քննարկումների առիթ է դարձել։

Այո 1991

Արձագանքելով քննարկումներին՝ ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը գրել է, թե փնտրում են 1991 թ․ լոգոյի հեղինակին։

«Այո»-ի այս տարբերակի համար վճարվել էր 3 միլիոն դրամ: