Երեխան սկսում է ատել գրականությունը, երբ նրան բեռնում են գեղեցիկ բառերով ու հեղինակներով

ԵՐԵՎԱՆ, ՕԳՈՍՏՈՍԻ 3, 24News 

«Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սոֆյա Հովսեփյանն այն համոզմանն է, որ «Գրականություն» առարկայի «հայ» բաղադրիչի չլինելը խնդիր չէ, եթե առարկայի համար մշակված չափորոշչի բովանդակության մեջ խնդիր չկա: 24TV-ի «Հարցազրույց» հաղորդման ժամանակ Հովսեփյանն ասաց, որ չափորոշչի մեջ այնպիսի հեղինակներ ու գործեր են տեղ գտել, որոնք խնդրահարույց են: Հարց է բարձրացնում՝ երեխան ինչպե՞ս է Հեսսե հասկանալու, ինչպե՞ս է հասկանալու անձի երկվության հոգեբանական տարանջատումը:

«Երեխային գեղեցիկ բառերով կամ հեղինակներով բեռնում ենք, ու նա սկսում է ատել գրականութունը: Գրականության ցանկ ընտրելիս՝ աշակերտի տարիքն ու հոգեբանական առանձնահատկությունները հաշվի առնված չէին: Չափորոշչի նախնական տարբերակն ուսումնասիրելիս տպավորություն էր, թե ով ինչ լավ հեղինակ իմացել է, բերել-ներառել է ցանկի մեջ»,- նշում է պատգամավորը:

Հովսեփյանի խոսքով՝ «Գրականություն» առարկայի ներկա դասագրքերն ուսումնասիրելիս տպավորություն կարող ենք ստանալ, որ ժամանակին այն կազմողները «լցրել» էին ծանոթ-բարեկամներով: «Նույն բանը, սակայն, չպետք է լինի նոր չափորոշիչներ կազմելիս»,- շեշտում է մեր զրուցակիցը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

--0--ԿԿ