Ստեղծվել է ներկ շոգ եղանակին մեքենաները սառեցնելու համար

ԵՐԵՎԱՆ, ՕԳՈՍՏՈՍԻ 10, 24News

Screenshot_10

Ճապոնական Nissan ավտոարտադրողի ներկայացուցիչները ցուցադրել են ավտոմեքենայի նոր ներկ, որն անդրադարձնում է արևի ճառագայթները և այդպիսով նվազեցնում է ջերմային էներգիայի ազդեցությունը մեքենայի թափքի և սրահի վրա։ Ընկերությունը կարծում է, որ դրանց զարգացումը վարորդներին թույլ կտա ավելի քիչ էներգիա ծախսել օդորակման համակարգերի վրա, ինչը կնվազեցնի էլեկտրակայանի բեռը և կբարձրացնի հարմարավետության ընդհանուր մակարդակը։

Շոգ օրերին շատ վարորդներ բախվում են տհաճ իրավիճակի, հատկապես հարավային երկրներում, որտեղ ամռանը օդի ջերմաստիճանը կարող է բարձրանալ 40°-ից: Խոսքը արևի ուղիղ ճառագայթների տակ կայանված մեքենայի ուժեղ տաքացման մասին է։ Այս դեպքում այն ​​այնքան է տաքանում, որ դռան բռնակին դիպչելը կարող է իրական այրվածքներ թողնել։

Տաքացման հիմնական սպառնալիքը վնասն է առողջությանը: Եթե ​​դուք կարճ ժամանակով մնաք կողպված մեքենայում շոգին առանց օդորակիչի, դուք կտուժեք ջերմային հարվածից։ Բացի այդ, ուժեղ տաքացման դեպքում մեծանում է ճնշման տակ հեղուկներ կամ գազեր պարունակող ցանկացած տարայի պայթյունի վտանգը՝ բարձր գազավորված ըմպելիքներով պլաստիկ շշեր, կրակայրիչներ, աերոզոլներ: Ծայրահեղ շոգին արևի տակ մնացած մեքենայի սրահում սրվում են տհաճ «սոսնձի» և «պոլիմերային» հոտերը։ Երբ տաքանում են պաստառագործական նյութերը դրանք սկսում են ակտիվորեն արտանետել թունավոր գոլորշիներ, որոնք բարձր կոնցենտրացիաներում վնասակար են մարդկանց համար:

Շատ հետազոտողներ երկար ժամանակ աշխատել են ավտոմեքենայի համար պաշտպանիչ ներկ ստեղծելու վրա՝ սառեցնող էֆեկտով, որը կօգնի «սառեցնել» մեքենան: Nissan հետազոտական ​​կենտրոնի ինժեներները մշակել են այդպիսի ծածկույթներից մեկը: Նոր ներկում օգտագործվում է «ճառագայթային սառեցման» սկզբունքը և պարունակում է մետանյութեր, որոնք օգնում են ավելի արդյունավետ կերպով անդրադարձնել արևի ճառագայթները:

Տեխնոլոգիայի էությունը հատուկ կոմպոզիտի օգտագործումն է, որը բաղկացած է հատուկ միկրոկառուցվածքով երկու տեսակի մասնիկներից, որոնք արձագանքում են լույսին: Առաջին տեսակն արդյունավետորեն անդրադարձնում է ինֆրակարմիր ճառագայթումը, որն հանգեցնում է մակերեսի ջերմաստիճանի բարձրացում։ Երկրորդ տեսակի մասնիկը ստեղծում է «էլեկտրամագնիսական ալիքներ», որոնք, ըստ Nissan ներկայացուցիչների խոսքերով, հակադրում են արևի ճառագայթներին և էներգիան ուղղորդում մեքենայի թափքից ետ դեպի շրջակա միջավայր:

Սառեցնող էմալը ներկայումս փորձարկվում է Nissan NV100 ֆուրգոնների վրա, որոնք շահագործվում են All Nippon Airways-ի կողմից Տոկիոյի Հանեդա օդանավակայանում: Արդեն կան առաջին արդյունքները: Նոր ներկը շոգ օրերին իջեցրել է մեքենայի թափքի մակերեսային ջերմաստիճանը 12 աստիճանով, իսկ սրահի ներսում՝ հինգ աստիճանով։ Մասնագետների կարծիքով՝ դա հնարավորություն է տվել նվազեցնել օդորակման համակարգի և էներգաբլոկի բեռը:

Ըստ Naked Science առցանց հրապարակման, Nissan հետազոտական ​​կենտրոնի կողմից մշակված ներկի ծածկույթի հաստությունը մոտավորապես 120 միկրոն է, ինչը մոտավորապես վեց անգամ ավելի հաստ է, քան ժամանակակից ավտոմոբիլային արդյունաբերության մեջ օգտագործվող սովորական ավտոմոբիլային ներկը: Այսպիսով, ներկը զանգվածային արտադրության մեջ մտնելուց առաջ Nissan-ը պետք է միջոց գտնի նվազեցնելու դրա հաստությունը՝ պահպանելով արդյունավետությունը:

--00—ՅՄ